قوانین و مقررات

بسم الله الرحمن رحیم

شرایط و ضوابط 

(عضویت در آکادمی ذهن پیشرفت گرا)

موسسه فرهنگی و هنری تحکیم کانون خانواده

1-مدت عضویت هنرجو در آکادمی ذهن پیشرفت گرا  یک سال بوده و از تاریخ ثبت نام در سایت (عضو آکادمی ذهن پیشرفت گرا) محاسبه می شود .

2-عضویت در آکادمی و فعالیت در طرح کارآفرینی فرهنگی هیچ‌گونه تعهد استخدامی ایجاد نمی‌کند و از شمول قوانین کار و بیمه خارج است.

3-هرگونه تغییر در طرح درآمدزایی اعم از تغییرات در پاداش ها،تغییرات در اصل پلن درآمدزایی،

تغییرات قیمت در تمامی خدمات و محصولات موسسه تحکیم کانون خانواده و آکادمی ذهن پیشرفت گرا، توقف یا ادامه یا تغییر در طرح درآمدزایی،یکطرفه و از طرف مدیر موسسه و آکادمی اعمال میگردد .

4-“موسسه فرهنگی و هنری تحکیم خانواده” در قبال هرگونه اتفاق ناخواسته اعم از هک شدن سایت،معدوم شدن اطلاعات پایه و….هیچگونه مسئولیتی ندارد.

5-وظیفه کارآفرین(هنرجو) صرفاً معرفی محصولات و خدمات این موسسه خواهد بود و وی حق دریافت هیچگونه وجهی را  از هنرجو نخواهد داشت.

6-موسسه “، در قبال قصور یا تاخیر در ایفای تعهدات ذیل که به صورت مستقیم یاغیر مستقیم مربوط به حوادث و پیشامدهای غیر مترقبه یا خلل سیستم، نقص سرور یا سایر اوضاع و احوالی که خارج از کنترل موسسه باشد، مسئولیتی نخواهد داشت.

7-همکار ی و فعالیت کارآفرین فرهنگی (هنرجو) در عرضه محصولات و جذب هنرجو، محدود به زمان و مکان نبوده و وجود هر گونه پیش آمد یا حادثه غیر مترقبه در این راستا متوجه موسسه نمی باشد.

8-موسسه هیچ قلمرو یا امتیاز انحصاری برای کارآفرینان تعریف نکرده و در هیچ زمان کارآفرین را ملزم به فعالیت و کار در زمان یا مکان خاصی نخواهد نمود وکارآفرین می تواند در هر نقطه در چهارچوب الزامات و قوانین موسسه اقدام به فروش(موارد مذکور) و جذب هنرجو نماید.

9-کارآفرین در عرضه ی خدمات موسسه حق هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای محصولات را ندارد .

10-موسسه هیچ مسئولیتی در قبال ادعاهای واهی و رفتارهای غیرقانونی، غیر اخلاقی و مجرمانه کارآفرینان ندارد و حق اقامه دعوی نسبت به ادعاهای مطروحه را در جهت جبران خسارات و زیان های مادی و معنوی ناشی از رفتار و اقدام غیرقانونی، غیر اخلاقی و مجرمانه کارآفرین نسبت به خود را برای خود محفوظ می داند.

11-کارآفرین  متعهد است که در کلیه مذاکرات و عقد قرارداد ها، خود را کارآفرین فرهنگی معرفی نموده و از انعقاد و امضاء هر گونه قرارداد از طرف یا به نام موسسه با هر شخص حقیقی یا حقوقی خودداری نماید. همچنین کارآفرین هیچ گونه وکالت یا نمایندگی از طرف موسسه ندارد. در صورت نیاز به انجام اموری در قالب وکالت یا نمایندگی لازم است کارآفرین پیش از هر گونه اقدام مراتب را به مسئولین ذیربط موسسه گزارش نماید تا در صورت صلاحدید، در آن مورد خاص برای ایشان وکالت یا نمایندگی صادر گردد.

12-پرداخت هر گونه وجه اعم از حق عضویت ، حق آموزش، هزینه خرید محصول، دریافت خدمات و غیره خارج از درگاه بانکی وبسایت دانش موفقیت فاقد وجاهت قوانین موسسه تحکیم کانون خانواده در وبسایت دانش موفقیت می باشد و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه موسسه نمی باشد.

13-موسسه هر زمان که صلاح بداند مختار و مجاز به اعمال تغییرات در بندها، مواد و تمامی موارد مطروحه در این متن است و همواره تمامی تغییرات مورد پذیرش هنرجو است.

14-موارد مذکور در این متن به منزله یک تعهد نامه الزام آور و یک قرارداد فی مابین موسسه تحکیم کانون خانواده و کارآفرین فرهنگی( هنرجو) می باشد .

15-کارآفرین فرهنگی (هنرجو) با عضویت در آکادمی و قبول قوانین و مقررات در سایت، پذیرفته است که در صحت و سلامت کامل روحی و جسمی و با رضایت کامل خود، هرگونه اعتراض، واخواهی و طرح دعوی کیفری، حقوقی در هرگونه دادسرا، دادگاه، شوراهای حل اختلاف و اتحادیه صنفی را در موارد فوق الذکر از خود سلب و ساقط نمایید.